Friday, June 1, 2012

Käisin jooksmas


Täna ma käisin jõusaalis linttrenažööri kasutamas. Ma treenin Tallinna Sügispoolmaratoniks. Kuni tänaseni on minu kõige parem distants veel 13 kilomeetrit, mida ma jooksin 77 minutit. Tean küll, et need numbrid kõige paremad ei olegi, aga ma olen ju veel algaja jooksmise maailmas. Öeldakse, et harjutamine teeb meistriks, sellepärast ma käin kaks või kolm korda nädalas jooksmas. Peaksin küll, varsti, ka asfalt-teel harjutama, mitte ainult jõusaalis linttrenažööri peal.

Today I went to the gym to use the treadmill. I am training for the Tallinn autumn half-marathon. Until now my best distance is 13km which I ran in 77min. I know that it's nothing to write home about but I am still a newbie to the running world. Practice makes perfect, as they say, and so I go running two to three times a week. I should really practice on the road as well and not just on the treadmill at the gym.

No comments:

Post a Comment